|
|||||
Navigatie | Processen - Normen
Doel:
Het toekennen van kwaliteitsnormen aan processen waarmee de klanttevredenheid kan worden bepaald.
Werkwijze:
1. Nadat u op de knop Normen heeft gedrukt wordt het onderstaande venster getoond.
2. Lees hier hoe u de gegevens kunt aanpassen of verwijderen.
|
Navigatie | Processen - Kwaliteit en klachten
Doel:
Het invoeren van het effect van de klanttevredenheid op de hoeveelheid klachten.
Werkwijze:
1. Nadat u op de knop Kwaliteit en klachten heeft gedrukt wordt het onderstaande venster getoond.
2. Lees hier hoe u de gegevens kunt aanpassen of verwijderen.
|
Navigatie | Processen - Kwaliteit en vraag
Doel:
Het invoeren van het effect van de klanttevredenheid op de vraag naar een proces.
Werkwijze:
1. Nadat u op de knop Kwaliteit en vraag heeft gedrukt wordt het onderstaande venster getoond.
2. Lees hier hoe u de gegevens kunt aanpassen of verwijderen.
|