U kunt elke simulatie binnen SILVI op een aantal specifieke onderdelen aanpassen. In deze paragraaf kijken we naar de keuzes die u kunt maken op het gebied van het motivatie en klanttevredenheid binnen simulaties.
Invloed van motivatie op absentie meenemen
In SILVI kan het absentiepercentage van een medewerker afhankelijk worden gemaakt van zijn/haar motivatie. Door het in of uitschakelen van dit selectievakje beslist u of dit aspect in de simulatie wordt meegenomen.
|
|
Invloed van motivatie op snelheid meenemen
In SILVI kan de handelingssnelheid van een medewerker afhankelijk worden gemaakt van zijn/haar motivatie. Door het in of uitschakelen van dit selectievakje beslist u of dit aspect in de simulatie wordt meegenomen.
|
|
Invloed van motivatie op foutkans meenemen
In SILVI kan de hoeveelheid gemaakte fouten van een medewerker afhankelijk worden gemaakt van zijn/haar motivatie. Door het in of uitschakelen van dit selectievakje beslist u of dit aspect in de simulatie wordt meegenomen.
|
|
Invloed van klanttevredenheid op klachten meenemen
In SILVI kan de hoeveelheid binnenkomende klachten afhankelijk worden gemaakt van de klanttevredenheid. Door het in of uitschakelen van dit selectievakje beslist u of dit aspect in de simulatie wordt meegenomen.
|
|
Vertraging binnenkomst klachten
In dit veld kunt u aangeven hoeveel weken na het meten van de klanttevredenheid er eventueel klachten binnenkomen over de uitvoering van een proces dat onder de norm presteert.
|
|
Invloed van klanttevredenheid op vraag meenemen
In SILVI kan de vraag naar activiteiten afhankelijk worden gemaakt van de klanttevredenheid. Door het in of uitschakelen van dit selectievakje beslist u of dit aspect in de simulatie wordt meegenomen.
|
|
Meetperiode klanttevredenheid voor invloed op vraag
In dit veld kunt u aangeven hoeveel weken na het meten van de klanttevredenheid er eventueel effect te zien is op de vraag naar een proces.
|
|